niedziela, 14 sierpnia 2011

Sałatka z kaszy gryczanej i piersią z kurczaka :)))



Dziś sałatka z kaszy gryczanej i piersi z kurczaka :) przepis od dziewczyny mojego brata. Na początku gdy zobaczyłam ją w kuchni niezbyt przypasował
a mi do gusty zważając na jej kolor (niezbyt apetyczny) oraz połączenie kaszy z piersią z kurczaka. hm.... Gdy spróbowałam, nie mogłam się oprzeć by
nie zjeść jej więcej i więcej... i jeszcze więcej!


SKŁADNIKI


2 woreczki kaszy gryczanej prażonej
1 podwójna pierś z kurczaka
6 świeżych ogórków zielonych
pęczek świeżego kopru
śmietana albo jogurt by być bardziej fit!
kilka łyżek majonezu


ulubione przyprawy: pieprz, sól, przyprawa do drobiu, chilli, sól czosnk
owa, pieprz czosnkowy, papryka ostra




kroimy kurczaka w dosyć drobną kostkę...


następnie dodajemy ulubione przyprawy
gotujemy kasze gryczaną według polecenia na opakowaniu (około 10 minut w osolonej wodzie)
gdy kasza będzie już ugotowana czekamy aż wystygnie.
Pierś smażymy na patelni z odrobiną oleju
Ogórki obieramy ze skóry kroimy w drobną kostkę, a koperek siekamy.

wystudzoną kasze przekładamy do dużej miski

dodajemy posiekany koperek pokrojone ogórki.....


i pierś z kurczaka. Wszystko dokładnie mieszamy



w kubeczku wlewamy pół kubka jogurtu naturalnego dodajemy dwie łyżki majonezu dobrze mieszamy i wlewamy do sałatki. Na koniec przyprawiamy. Najlepiej solą i pieprzem. Sałatka gotowa!! Smacznego ;) Pozdrawiam Boho!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz